Nowe twarze w "Pytaniu na śniadanie"


Aktor Łukasz Nowicki i satyryk Maciej Kraszewski dołączą do grona prowadzących "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

”Gospodarka dla każdego” – to nowy cykl audycji emitowanych od dzisiaj na antenie Programu I Polskiego Radia. Jan Ordyński po kilkuletniej przerwie wrócił do kanału TVP Info. Od czwartku prowadzi tam ”Rozmowę dnia”. Amerykańska sieć telewizyjna ABC (Walt Disney Co.) planuje likwidację 300-400 etatów.



TVN Style w marcu wprowadzi do ramówki poradnikowy talk-show. Będą też nowości zagraniczne. Nie wróci natomiast "Miasto kobiet". Redakcje dzienników miały poważny dylemat, które niedzielne sondaże wyborcze uznać za najbardziej wiarygodne i zaprezentować je na pierwszej stronie poniedziałkowych wydań. W styczniu bieżącego roku dziesięć największych dzienników regionalnych zanotowało spadek sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Krzysztof Ziemiec ma dołączyć do zespołu ”Wiadomości” TVP 1. Być może poprowadzi program już w tym miesiącu.

Latem w RMF FM (Grupa Bauer) dłuższe będą poranne i wieczorne audycje, a Radio Zet (Eurozet) wprowadza powtórki audycji w niedzielne popołudnia. Transmisje losowań gier Totalizatora Sportowego gromadzą w TVP Info dużo mniej widzów, niż miały w Polsacie, choć poprawiają wyniki kanału TVP.

W mijającym roku z amerykańskiego rynku prasowego zniknęło 367 czasopism. W tym samym okresie zanotowano 247 debiutów. Michael Okraj z niemieckiego studia graficznego Designerdeutsch wygrał konkurs na przygotowanie nowego layoutu tygodnika ”Przekrój” (Wydawnictwo ”Przekrój”). Latem ramówka Programu III Polskiego Radia może się poważnie zmienić. Jak bardzo – zdecyduje zarząd Polskiego Radia, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.



Kielecki oddział Telewizji Polskiej chce pozyskać pieniądze z funduszy Unii Europejskiej. Niemieccy nadawcy publiczni ARD i ZDF pokażą wszystkie mecze turnieju piłkarskiego Euro 2012 na ogólnodostępnych kanałach – podają niemieckie media. Z cennika Telewizji Polskiej przygotowanego na zimowe igrzyska wynika, że najwięcej trzeba będzie zapłacić za spoty przy transmisjach z zawodów z udziałem Adama Małysza i innych skoczków narciarskich.

Sąd nie zgodził się na wypłatę premii w Tribune Co.


Wydawnictwo Tribune Co. nie otrzyma od sądu nadzorującego proces upadłościowy zgody na program bonusów i premii dla kardy kierowniczej – podał serwis Editor & Publisher.

Awantura o tramsmisję z gali Telekamer


13. edycja Telekamer, plebiscytu tygodnika "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), nie będzie transmitowana w telewizji. Galę na żywo będzie można zobaczyć tylko w należącej do Grupy Bauer telewizji internetowej Interia.tv.

HBO promować będzie "Na stojaka!"


Pojawieniu się kolejnej serii programów satyrycznych "Na stojaka!" w HBO towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Jerzy Buzek Człowiekiem Roku tygodnika "Wprost"


Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek został Człowiekiem Roku tygodnika "Wprost".

Rośnie sprzedaż "Angory"


W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".